izmir35alb gerçekten öyleymiş ya ama bebeğim ağlarken dahi ona bakarak sağlığı için aşı olmayanlardan daha hafif bir şekilde hatta belki hiç olmadan atlatacağımız için bunu yapmak zorundaydım ve yaptım evet çok zorlanıyoruz ama yine olsa yine yapardım… onların sağlığı için🥹