Merhabalar eczacıyım. İkisinin aynı anda yapıldığını duymamıştım kendim de doktorumun tavsiyesiyle iki gün önce ilk doz bexsero yaptırdım
Bizimki de biraz mızmızlandı, sebepsiz ağladı ama calpol verince rahatladı. Kaşıkla içmiyorsa minik biberonlar var onunla verebilirsiniz belki?
Hafif düzey ateş yaptı arada baktım 37yi fazla geçmedi
Babasıyla ikisi duş aldılar, bol bol emzirdim. O gün toplamda 2 kez calpol verdim sorun çözüldü
Ertesi sabah uyandığında da biraz mızırdadı, vücut ağrısı yapabiliyor çünkü. Gözleri kapalı şekilde ağladı hatta.
Yine emzirip son defa calpol verdim sonrasında bir saat sonra tamamen normale döndü