Umutbebek1 10 aylık bebeğim özelde yaptırdık Perşembe günü o gün sadece ağrı kesici verdik bez değiştirirken hiç birşey sürme dedi ertesi gün pansumana başladık günde 3 kez baticon ve kantaron yağı sadece pansumanlarda ağladı ve iki gece husursuzluk yaşadık onun harici iyiydik çok şükür ve sünnetten 2 gün sonra bezsiz gezsin hava aldığı için daha çabuk iyileşir dedi ordaki hemşire öyle yaptım bugün.3 günde bir fotoğraf atmami istedi ona göre pansumana devam edip etmeyeceğimizi söyleyecekmiş doktor.