zeynepozkar merhaba canım benim kızım doğduğunda kilo kaybı yaşadı doktorlar mama verme şartıyla taburcu etti ben vermedim mamayı 7-8 ün boyunca kilo kaybı devam etti doktorlar sarılığı yükseliyor beslenip kilo alması gerekiyor takviye yapmamı söyledi bebeğim benim sadece geceleri ben uykuyken emiyor şuan 3.5 aylık elimde kaşık biberon var onunla versem tekrar bana döner mi ?