_yaseminturann süt arttırma konusunda danışmanın dediklerini anlatıyorum ben o konuda da uymadım dediklerini yapmadım yapabilirseniz siz yapın.
Bebeği emziriyoruz hemen arkasından sağıyoruz 15 dk emmezse de sağıyoruz sağdığımızı kaşık biberon veya şırınga ile içiriyoruz( ben sağım yapmadım çünkü bebeğim ne şırınga aldı ne kaşık biberon) 2 saatte bir emzirip sağım yapmamı istedi gecede dahil onun dışında gerisi beslenme ile alakalı 3 ana öğün atlamıyoruz 3 lt su