benoyleuygungordum_ silaa66 6 ay 3 günlük. Zaman o kadar hızlı geçiyor ne ara 6 aylık oldu anlamadım bile 🥲
silaa66 benoyleuygungordum_ bende aglıyorum arada lohusalıktan sanırsam daga yenı dogdu diye 😂😂😂🧿 cok hızlı gecıyor ya
Mayaden silaa66 maalesef henüz yanımiza gelemedi 37 haftalık doğdu biraz solunum sıkıntısı yaşıyoruz ama çok daha iyiye gidiyor şükür 🙏🌸 gidip yarim saat görmek dokunmak bile o kadar güzel ki sürekli yanımda olmasını düşünemiyorum 🥹
benoyleuygungordum_ silaa66 bende yenidoğan dönemini özlüyorum ama asla lohusalığı özlemiyorum sürekli ağlıyordum of aman hdjdjfjd