Feza4554 Arzugok orguormeyisevenanne Ugurun_annesi arkadaşlar bebeğim 9 aylık olacak post açmıştım ama güren olmadı 9 aylık bebek gelişimleriniz nasıl bebekleriniz neler yaparlar.
Buglem_ silaa66 çok güzel bugünlerin doyasıya tadını çıkarmak istiyoruz galiba ikimizde 🥰🥰bebisim bana ben ona doyamıyor gibiyiz
Momyyy1 silaa66 evet evet bende aynı şekilde 20. Haftada yattım açılma olduğu için 😔 iğneler ilaçlar 38+5de miniğim doğdu sağ salim 😌😊💙 aynen öyle kuzum ya gerçekten zaman çok çabuk ilerliyor bı bakmisiz okula gidiyorlar 🤭❤️