Emineduha çok bariz Bi şişlik olmadı bende 3 aylıkken yaptırdım 15 gün önce cnm kızarıklık vs normal ben doktoru aradığım da şişlik morluk reaksiyon olabilir aşırı olmadık sürece çişini rahat yapıyorsa huysuzluk yoksa sıkıntı yoktur demişti her yaranın iyileşme süreci vardır demişti bizde de kızarıklık vardı dışında ucunda kantaron sürdüm 2 3 gün geçti çok şükür tuzlu suya oturdun dediler ama yakar diye kıyamadım o iyileşme sürecini hızlandırıyorms ilaçlarını düzenli kullandınız mı antibiyotik kremler bs