Emineduha Merhaba kızlar 4.5 aylık oğlum dün sünnet yaptırdık sünnetten sonra şişlik oluyo mu ya bilgi verilmedide sizlerde de öyle miydi kaç günde toparlandı..
Sasah1441 Emineduha geçmiş olsun canım benim hafif şişlik oluyor tabi ama çoksa sıkıntılı olabilir Dr numarası varsa bi sorun isterseniz
Sasah1441 Emineduha biz 16 günlükken olduk 1 günde geçti çok şükür bolca krem sürdük sızıntı şeklinde kanama da normal
SevNurRel Emineduha Hayırlı olsun canım öncelikle. Şişlik oluyo ikinci gün biraz daha şişer 3. Gün de sıvı gelmeye başlar demişti doktorumuz. Dediği gibi de oldu 7 gnde falan geçiyo dikişleri iyileşiyo. Kremlerini düzenli kullan iyileşir Allahın izniyle
Emineduha SevNurRel Allah razı olsun canım.. Hiç bilgi verilmedi kenarları falan şişti yumurtalığında da hafif morartı oldu..
ma9419 Emineduha hafif şişlik normal bizde de oldu kendiliğinden geçti 2 ay 9 günlükken olmuştu Sünnet
Ipek34 Emineduha bizimki 1 gunlukken oldu . Hiç bisey yaşamadık desem dogru. Sadece krem sürdük bi hafta.falan .
Sasah1441 Emineduha normal yazmışlar canım kanamasına dikkat et çok aşırı olursa hemen gel demişti Dr bezinden taşarsa fln yani elini değme sakın bolca krem sür bize de bunları söylemişti
Sasah1441 Emineduha oo dikkat edin canım bugünü atlat yarına bişi kalmıycak 🤲 bol kıyafet giydir çıtçıtlı badyi baglama gerekirse sürekli yanında dur dönmesin oyun oynarsan belki dikkatini başka yere verir
SevNurRel Emineduha bir iki güne azalma göreceksn canım merak etme. Kanama falan olursa ihmal etme ama doktorunla iletişime geç hemen.
Deletedmom322 Sasah1441 kremi açık yaraya nasıl sürüyorsunuz 🙄 bizde çarşamba sünnet olduk ama doktor kesinlikle pansuman krem yasak dedi. Bugünden itibaren günde 2 kere yıkamaya başladık dokunmadan. 5 6 gün sonra krem sür dedi 🤷♀️
Sasah1441 Emineduha bize kapattırmadılar yapışma olmasın diye ama bolca boca ediyorduk kremi agrısı olunca zaten anlıyorsun kıyamam çok ağlıyor 😔 hemen fitil veriyorduk öyle geçti ilk gün ertesi gün sadece krem agrısı hiç olmadı umarım sizinde iyi geçer 🤲
Sarisin Emineduha yapışmasa bizimki daha çabuk iyileşirdi. Doktor krem vermemişti sonraki sonradan almıştık
Emineduha Sasah1441 8 saatte bir fitil veriyom kremide bolca sürüyorum kapatıyorum bezini sıkmıyorum hafif bol bırakıyorum ağlaması bitek dün oldu çok fazla maşallah bugün ağlaması olmadı kremi sürerkende dün ağladı bugün rahattı
Emineduha Deletedmom322 Hadiya bize 3 4 gün sonra yıkayabilirsin dedi ama ben yinee tedirginim yıkama konusunda bişey olur korkusu
Tugraveannesi1907 Deletedmom322 bana ilk günden itibaren krem verdi cnm biri antibiyotik bizi de iz kalmasın diye kullandık 1 hafta fln her bez değişme de kullanın demişlerdi ama 2. İz kremi 4. Gün başlamıştık
Sasah1441 Deletedmom322 açık yara derken canım pipide açık bi yara yokki dikişli oldu bizimki üzerinde sargı bezi vardı eve gidince alın yapışmasın dediler pastacı kreması sürer gibi etrafına fito krem sürdük 👍
Tosbigimm Deletedmom322 sürdük bi sıkıntı çıkmadı çok şükür dr surun dedi çünkü cumrtsi yatrmstik yarın kontrol var bi hafta olcak iyileşti çok şükür
Mustafa21 Bizim de çok şişmişti hatta su toplamıştı ilk iki gün çok zordu. Bol krem sürdüm bir numara büyük bez kullandık bir hafta da toparladı.
Sasah1441 Emineduha aynen canım bugün boşuna fitil verme agrısı olmaz zaten baktın ağlıyorsa ki o ağlama zaten farklı oluyor belli ediyor canının yandığını öyle ver