Wanderlust Celik02 kesinlikle ilk 1 ay bebek kuvetinde bize iskenceye donuyordu ciglik cigliga o fileye sirt ustu yatmak demek ki huzursuz hissettiriyormus biz de alelacele bize de ona da travmatik bir banyo rutini vardi sonra biri onerdi sag olsun o gunden beri hem suyu sevdi hem huzurla yikandi uzun uzun tertemiz yapana kadar dondure dondure yikadim hep miss cicek 🌸😊
EmrEren Celik02 oğlum 5 aylık ve yarı kırkından sonra hep tek yıkadım küvette sonra kucağımda yıkamaya devam ettim halada kucağıma alıyorum öyle yıkıyorum
Minaberil Celik02 ilk yıkamasından itibaren ben yıkadım bebeğim 1 yaşında artık 🤓 yapabilirsin hata yaptığında anlıyorsun zaten bir daha yapmıyorsun hatta diyeceksin ki bunun için mi eşimi bekliyordum 😊
melodika Celik02 kızım 10 günlük olduğundan beri sadece eşim ve ben bakıyoruz. 20 günlük falandı kızım, bismillah diyip yıkadım tek başıma çok da kolay oldu 🥰 banyosunu yaptırmadan önce her şeyini küvetinin yanına hazır edip öyle yıkayınca çok basit oluyor
marinelife Celik02 bu posttan aldığım güçle benim danamı (4 ay 23 günlük) kendim banyo yaptırdım az önce banyoyu toplamadan koştur koştur buraya yazmaya geldim dhkdndmd 💪🏻🦾
Ebruceyda Celik02 ben dogdugundan beri hep kendim yikadim hic zorlanmadim da. 2. Ayindan sonra banyoda kucagimda yikadim. Gazlanacak bir sey yok cok basit ve normal bir surec 🤣
Lalezlal Celik02 ilk banyosunda tek yaptırdım erken doğum kuvözde kaldı 2 kg hastaneden aldığımda eve ziyaretçi yasağı vardı kimse gelemiyor eşim çalışıyor iş başa düştü bismillah dedim ve yıkadım 53 günlük olduk halen tek yıkıyorum alışıyor insan iş başa düşünce
Tugcebyrk Celik02 bende ilk zamanlar korkuyordum yıkayabilirmiyim diye ama bi gün dedim neden yapamayasın yani hep birilerini beklicek halimiz yok banyodan önce yanımda bütün eşyaları hazır ediyordum çokta kolay yıkıyordum sende yaparsın korkma ☺️
Okuyanbiranne Celik02 destekli oturmaya başladığında rahat yıkarsınız. Küvet tarzı bir şeyde yıksyqcaksanıZ doğduğundan itibaren genelde tek yıkadım bazen eşimle