3 aylık bebeğim var artık tek başıma yıkamak istiyorum bu zamana kadar hep babasıyla yıkadık ama artık rutin oluşturmak istiyorum akşamları yıkayıp öyle uyutmak istiyorum babamız maalesef vardiyalı çalıştığı için genelde akşamları evde olmuyo bende artık bir yerden başlıyım diyorum sizce tek başıma yaptırabilir miyim zorlanırım diye de korkmuyo değilim birileri nolur beni gazlasın 😄