Bcglcn Deryamaysa evet bize de bi arkadaşımız önerdi anında etki eden bir damla diye doktora danışıp kullandık. Sab simplex metsil falan hikayeymiş dedim
Bcglcn Deryamaysa kıvranıyordu memede emdikçe hava yutup gazlanıyordu. Ama bu damladan sonra rahatladık baya
Bcglcn Cerence emerken boğulacak gibi oluyordu ve 6 7 delikten sürekli süt fışkırıyordu bende. Bebeğim de ememeyip yutamayıp bırakıyordu sürekli
Elo89 Deryamaysa tek geçerim o damla sayesinde kolik bebeğim gazdan kurtuldu emzirmeden önce 6 damla ya da 8 damla veriyordum
Nrn26 saliha3551 Merhaba, şuan 19 aylık bebeğim. alerji mamasını 7 aylıkken, emmeyi 13 aylıkken bıraktı.