Deryamaysa Bebeğim şu an 8 ay 20 günlük. 1 aylık olduğunda belirtiler çıktı. 5 Aylık olunca geçti. 4 ay kullandık damlayı. Söylediğiniz belirtilerin hepsi vardı. Huzursuzluk, sürekli ağlama, ishal gibi gaita, karında gurultu, emerken kıvranma hali, kilo alamama. Ben süt ürünleri diyeti yaptım tedavi sürecinde ve kilo alamadığı için alerji mamasına başladık ama çok şükür sonrasında geçti.