4.ay atağına giriş yapmışsınız. O aylarda ne emmek istiyordu kızım ne de uyumak istiyordu. Ben ayakta emziriyordum şarkı ve ninni eşliğinde. Kucağıma alıp sakinleştiriyordum önce dolaşarak sonra ayaktayken hemen memeyi tutturuyordum. Korkmayın geçici bir dönem