Benim kız da da 2 haftadır bu sorun var. 2 gün sonra 4 aylık olacağız çok yoruyor bu durum beni. Emzirme pozisyonuna girince bir ağlamalar başlıyor. Sonra kendini geriye geriye atıyor ne yapacağımı şaşırdım 🥺 iştahı kaçmış gibi aynı çocuk doktoru az kilo almış dedi mama başlattı onu bile zar zor içiyor ne yapıcaz böyle ne zaman geçer bu süreç bilemedim.