tatlikizim Şu hayatta hiçbir kimseden sevgi dahil hiçbir şey beklemeyen tek insan olduğumu düşünüyorum, sadece emeklerimin boşa gittiğini hissettirdi , babalar hiç böyle fedakarlık ve emek vermemesine rağmen bu şekilde karşılık almaları bencilce gelebilir ama hüsrana uğrattırdı sanki ve ilerisi için düşündüm elalem doğurduğu sevmiyor derse diye 🤣