cansuturgut yani bu soruları dalga geçiyorsunuz gözüyle bakıyorum artık. Ona buna neyi soruyorsunuz !? Çocuk yapacak aklınız var ama koruyacak kadar yok mu? Tepki vermiyor ne demek! İnternete mi girmek geliyor aklınıza çocuğunuz bu durumdayken. Aynısını 10 aylıkken yaşadık. Daha düştüğünün 3. Dakikası taksideydik pijamalarla. Bir komşumuzun kızı 6 yaşında paten kayarken geriye düştü. Kendi kalktı güldü vs. Akşam yemeğinde de hiç bir sıkıntısı yoktu. Sabah ölüsünü buldular yatağında. Meğer beyin kanaması geçiriyormuş belirtisiz. Doktora götürselerdi diye çırpındılar peşinden. Bu herkese ders olsun.