9 aylık bebeğim yatağından üstünden yere düştü. Yatağımız da yüksek biraz çok kötü düştü güm diye ses geldi babası yanındaydı bi anda kendini atınca tutamamış. Şimdi de asla tepki vermiyor hiçbi şeye. Deli gibi uykusu var normalde uykusu gelince çok ağlardı emerek uyuyo çünkü. Ama şimdi oturduğu yerde uyuyo