izd Ben ilk bexseroda 1 calpol aldım 1 doz verdim. :) Sonra kullanmadım, çöp. 2. Doz bexseroda yeniden aldım, yine bir doz, yine çöp :)) o yğzden gidince iki şişe aldım bu defa :)??
thecamellia Aliarel max 2-3 ama genelde 1 ay kullanıyorum tarih yazıyorum açınca unutmazsam bildiğim kadarıyla bozulmuyormuş sadece etkisi azalıyormuş yani annelerimiz tarihi geçene kadar kullanıyordu bize bişe olmuyodu
_glnr_ livanurvealpinannesi61 valla aşı yaptırmaya gitmiştim özellikle aklıma takıldığı için sormuştum böyle dedi🤷🏽♀️
livanurvealpinannesi61 _glnr_ ben denedim uzun süre durunca etki etmedi malesef yenisini almak zorunda kaldım. İnstagram da da uzman çocuk doktorları 20 gün kullanılır diyor 🤷♀️
Minel-inannesi Aliarel benim eczaci bi abim var o dediki bana kapagi sekerlenene kadar kullanabilirsin. Aynisini cocuk doktorumuza sordum 20gun dedi. Aile hekimimiz 3ay. Her kafadan farkli bi ses duydum anlicagin🤷