Aliarel Kızlar aldığınız şuruplar örneğin carpol… açtıktan sonra ne zamana kadar kullanıyorsunuz? Bozulma süresi var mı?
_glnr_ Aliarel daha iki gün önce doktora sordum üstünde yazan tarihe uy dedi internette yazan herseye uymaya çalışmayın dedi internette yada çoğu kişinin söylemine göre bir ayda etkisi azalıyor diye duymuştum bende o yüzden sormuştum doktora…
izd Aliarel buzdolabında değil, serin, güneş ışığı almayan nemsiz yerde tutuyorum. 20 günü geçtiğinde kullanmıyorum zira etkisi zaten çok azalıyor dedi pediatristimiz. (Calpol için)
livanurvealpinannesi61 _glnr_ bana çocuk doktoru ve eczacı 20 gün sonra etkisini kaybediyor dedi. İnternet bilgisi değil uzman doktor bilgisi. Çoğu doktor aynı görüşte.
0112 Superisi22 Aliarel eczacı dolaba koyma dışarda güneş görmeyen yerde sakladıktan sonra şekerlenme olana kadar kullan hiç bişey olmaz dedi
azizeeee Aliarel ben şurubu açar açmaz üzerine açtığım tarihi not düşüyorum,3 ayı geçtiyse kullanmıyorum 👍🏻
Aliarel endoplazmikretikulumiste Zeynepsametaras livanurvealpinannesi61 0112 Çok teşekkür ederim kızlar.
_glnr_ livanurvealpinannesi61 valla aşı yaptırmaya gitmiştim özellikle aklıma takıldığı için sormuştum böyle dedi🤷🏽♀️
Zeynepsametaras Aynen bende sormuştum şekerlendikten sonra kullanmayın demişti . Yazık günah fazla da kullanmıyoruz baya kalıyo şişede
endoplazmikretikulumiste Aliarel ateş düşürücüler açıldıktan sonra 15 gün sonra etkisini yitirmeye başlıyor sadece ağrı kesici özelliği kalıyor yedekli bulundurun bir evde