Oglumm_ her gün haşlama,ya da omlet yapsam yemiyor benimki de.Ama purelere karıştırıp veriyorum.Mesela 1 yemek kaşığı pirinç ununu bir çay kaşığı tereyağında biraz kavurup bir bardak suyla pişiriyorum.İcine evde yaptığım labne peynirden bir tatlı kaşığı,bir haşlanmış yumurta sarısı ezip veriyorum.Aynı tarifi,bir kaşık tam buğday unu ile de yapiyorum.İçine çeyrek avakado da ezebilirsiniz.Oglumda çok iştahsız bir bebek.Yoğurt yemiyor,meyve yemiyor.Sebzelerin yediğini de yemiyor bu aralar.Kaç gündür kendimize ne yemek yapıyorsam ondan veriyorum.Bir iki kaşık yese yeterli diye düşünüyorum.Denemenizi tavsiye ederim, çünkü bizim yemekler ilgisini çekiyor.(tuzsuz,tere yağlı,hafif salçalı ya da salcasiz yemekler )