CizerBirAnne merhaba, genelde sağlık ocağında hep aynı tartıda hep aynı hemşiremiz ölçüyor, ölçümde Bi sıkıntı yok ama çok iştahsız hiç yemiyor hele de diş çıkardı çıkaralı yemeden içmeden oldu, boy olarak da, eşim 186,ben 177,yani herhalde uzun olur oğlum, çünkü biz uzunuz, balık yağı başladık bizde bakalım umarım faydasını görürüz