_melegimveben_ Anr5155 aynen benim de dogumum dan uzun sürdü hatta ben hissettim ya canım yandı ebeye artık bitsin DİE söylendim durdum o ipi ceker ken nasıl hissettim
sumeyye66 _melegimveben_ doğuma geç alındığım için kızım kanala sıkıştı çıkartmaya çalıştıkça kestiler o yüzden. Çok acı ve ağrı oldu ama kızımla olunca pekde umrumda olmadı o ağrı .
_melegimveben_ sumeyye66 ya gecmiş olsun tabi ki mucizelerimiz onlar bizim bebeğimi gördükce kokkadıkca şükür ediyorum cektiğim acıya bile
Senazz11 _melegimveben_ ilk dogumumdu 7-8 dikisim vardı 2. Gün duş aldım sonrasinda kurutma makinesi ile kuruttum ıslak kalmasın diye her lavabodan sonra baticon sürüyordum 10. Günde dikislerim düşmeye başladı 25. Gün tamamen iyileşti tabi o sürede dikişler vs batıyor ama iyileştiği için batıyor bide günde 2 kere parol iç acıyı fazla hissetmemen için cocouga bı zararı yok o şekilde geçti 44 günlüğüz şuan 2 gün önce de eşimle ilişkiye girdim ne ağrı ne sızı korkuyordum dikislerden ama geçmiş
_melegimveben_ Senazz11 dikişler sızlıyor bazen evet bende sık sık ılık su ile yıkıyorum kanamam hala devam ediyor bir de adet kanaması gibi yani sonrasında batikon sürüyorum elime biraz ip gibi birşey geliyor sanırım dikişim düşmek üzere parol verdi doktorum ama ben dayanamacak seviyede agrım oldugun da kullanıyorum
busragil Senazz11 benim de 6-7 dikisim var, 7.gunumdeyim 2 gündür igne gibi batiyor arada, demek ki kurudugu içinmiş, okuduguma sevindim💫 iliski olayına da ayrica sevindim, cunku suan hayal bile edemiyorum nasi ilişkiye girerim 😒
Emnecte _melegimveben_ benim 15 dikişim var keşke sezeryan olsaymışım doktorlar nasıl bakmam gerektiğini söylemefi 2 hafta sonra pansuman yaptım o araa enfeksiyon kaptım dikişlerim daha tutmadan açıldı tekrar dikiş atıldı dışdakiler 30 gün sonra falan düştü içtekiler hala düşmedi ağrılarım bazen devam ediyo korse kullanmadım ama göbeğim sarkmadı
_melegimveben_ Emnecte gercekten mi ya, 🤦♀️ cok gecmiş olsun bana kac dikişim oldugu söylenmedi kuru tut denildi sadece saglık ocagında ki ebe de batikon da kullan dedi dogum dan bu yana 8 gün gecti agrılarım var dayanılmayacak gibi değil tabi
BetulDefnee Sabun falan hiç bir şey kullanmamak lazım , ilk bir hafta sadece büyük tuvalet sonrası ve sabah akşam batikon kullandım ama kontrole gidince doktor kullanma dedi, önemli olan kuru tutmak yıkadıktan sonra tuvalet sonrası . 4 5 güne ağrısı baya azalıyor
_melegimveben_ BetulDefnee ben sık sık ılık su ile temizliyorum sonra cok iyi kuruluyorum batikon sürüyorum ama sık yapmamak lazım sanırım kanamam devam ettiği İcin ped kullanıyorum mecbur oda haliyle hava almasını engelliyor nemli kalıyor öyle düşünüyorum
Senazz11 busragil inan bende korkuyordum hatta 6-7 ay korkudan yapamam dedim dikildi çocuk çıktı vs derken eşime dedim denerim ama acidigi an bırakırım hiç acım da olmadı ama kayganlaştirici veya bebek yağı şart onu soyliyeym
_melegimveben_ busragil 9. Gün deyim bende sizin gibi bende ilişkiyi hayal bile edemiyorum eski haline dönecek mi bilmiyorum illa ki dönecektir cunku böyle cok enteresan hele agrısı acısı ok dayanılıyor ama rahatsız ediyor
busragil Mommy00 vajina agrisi nasil? Boyle ön tarafina dogru bir agri mi, üst kısım?? Ben de korse kullaniyorum da
Mommy00 busragil Yok benimki baya aşağı tarafa doğru bir baskı şeklindeydi, patlayacak gibi bir his ama sadece vajinanın alt kısmında. Korseyi çıkardığımda geçerdi
Gokturk_ _melegimveben_ Dışarıdan 5 dikişim içeriden sayamadım nazar değmesin diye o kadar çoktu 😂Eve geldiğim gibi sürekli iç çamaşırı değişirdim.Hergün rutin sabah tuvalette yıkanır dön makinası ile kurutur baticon sürer pedi takardım .Günde 3 kez yapardım bunu .Tabi çok dikiş olduğu için baticonu eşim sürerdi Allah razı olsun .Böyle böyle yaparak 20.günde patır patır birden dikişler elime gelmeye başladı yıkanırken.Mutlaka kuru tutun ki çabuk kaynasın dikişler iyileşip aksın .Zaten akıntı olduğu için sürekli nemli o yüzden kuruması zor bir yer hep yıkanıp fön makinası ile kuruturdum .
_melegimveben_ Gokturk_ yıkıyorum havlu ile kuruluyorum fön makinesi ile değil sonra baticon sürüyorum benim de 2 kat sanırım dikişim dışından 8 8 dikiş gibi duruyor ama onun Bi altı daha dikiş sanırım dogum dan uzun sürdü cunku dikişim ic dikiş cürür de dış dikiş bakalım ne zaman cıkıp gidecek peki cıktık tan sonra agrı acı oldu mu
mozdkao Kaç tane dikisim var bilmiyorum ama 2 saat sürdü dikis işlemi 17 gun oldu hala geçecek sürekli temiz bırakıp kuruluyorum batikon sürüyorum ama bana mısın demedi hala kivraniyorum