_melegimveben_ 2 dikişim vardı biri içerde biri dışarda o yüzden çok zorlanmadım. Hastaneden hazır batikonlu su verdiler ve her tuvalet sonrası bu suyla yıkamamı söylediler. Ağrı tabiki oldu ama dayanılmaz değildi. Ben doğum yaptığım günden kırkım çıkana kadar korse taktım karnım sarkmasın diye, benim canımı yakan ve ağrı yapan oydu. O korseyi taktıkça vajinam patlayacak gibi ağrırdı, baskı olurdu ama doktorum normal olduğunu korseyi çıkarmamam gerektiğini söyledi çünkü rahmi toparlamaya da yardımcı oluyormuş. Doğumdan 10 gün sonra dikişlerim düştü 20 gün sonra da ağrılarım tamamen kesildi. En büyük pişmanlığım epidural bağlatmak oldu çünkü 2 sene geçmesine rağmen en ufak üşütmede veya yorulmada belim kopacak gibi ağrıyor 🫠