Aslicamm Yok canım hiç korkma terliyosa terini koru canım havlu vs ile terliyken rüzgara çıkarma canım çünkü hasta eden maalesef bu ter ve benim oğlumda ilk 8 aylıkken olmustu canım bilmiyorum Elhamdülillah hiç hastanede felan da yatmadik doktorun verdiklerini düzenli kullanman yeterli özellikle buharlar çok iyi geliyo canım Rabbim korusun evlatlarımızı inşallah 🤲🏻 Şimdi benim oğlum 4.5 yaşında canım hâlâ çok terliyo ama 1.5 yaşından sonra bir daha hiç olmadı şimdi yine hasta oluyo ama normal boğaz acıması antibiyotik tedavisi olması gerekirse kullanıyoruz gerekmiyorsa kendim evde biseyler hazırlayıp yedirip iciriyorum büyük olduğu için hemen atiyo hastalığı maşallah şimdi diyorum küçük oğlumda (1yasinda) hemen büyüse abisi gibi olsa 😂🙈 yani büyüdükçe geçer Allah’ın izniyle canım sen sadece terli olduğu zamanlar dikkat et canım