Kizlar hiç hasta olmayan çocuğjmu kaynanama geldim orda hasta oldu😔 bronşit başlangıcı dedi ne yapmalıyım burnu akıyordu ama şimdi daha iyi akmıyo arada bir su renginde azcık geliyor. İştahı zaten olmayan bebekti dişlerden dolayı ama yinr biraz kesildi gibi. Keyfi yerinde ateşi nadir biraz yükseliyor o da çok değil. Kusmaai da tok bir iki kez kustu sadece gece biraz zorluyo onu uyuyamiyor ama disten mi ondan mı tam bilemedim . Ne yspmalıyım ccokk acemiyim çoook üzülüyorum🥺😮💨😭😭😭