Mirayy00 damlatman sadece birikeni yumuşatır o da 1 damlayla olmaz. Birkaç damla damlatman lzım her emzirmeden önce biraz damlatsan rahatlar hatta benim doktorum her emzirmede aspiratör kullan dedi. Burun tıkalı olumca daha fazla hava yutar düzgün ememez dedi öyle de oluyor. Benim bebeğim de 36 günlük 10-12 gündür damlatıyorum. Serumun zaten hiçbir zararı yok göze de kaçsa yutsa da sıkıntı yok