Kizlar bebegimin burnu tikali emerken felan cok hiriltili nefes alip veriyodu bugün doktor serum fizyolojik al 1 damla burnuna damlat dedi eczaneden alirkende eczaci damlatman yetmez bide aspiratör alman lazim dedi doktor demedi diye almadim ben sadece serum fizyolojik damlatan varmi bebegine ve faydasini gördünmü