cananata01 bendeki ilaç sarı rente idi biz tabii Şubat ayında yakalandık haliyle kremlendikten sonra uzun kalın bir tayt, üstüne atlet onun üstüne sweatshirt falan giyebiliyordum evde, yazın o da zor, çok iyi anlıyorum. Bu arada kremi kalın uygulamanıza gerek yok ince tabaka halinde de ama her yere değecek şekilde sürebilirsiniz ben resmen boca etmiştim. Şöyle li, anneme de kvalidem de bana da birer kavanoz verdi doktor ben 3. Gün bitirmiştim :)) ama siz uapmayın zira bende daha sonra kükürt alerjisi başladı o da beter bişey, çünkü o da fena kaşındırıyoeir sürekli “uyuzum geçmedi” paniği yaşadım o yüzden..