sirinpatates merhaba. Biz eşimle yakalandıl doğumdan neredeyse 10-15 gün sonra. Dermatolog eşime Ziver diye bir tablet verdi ancak emzirdiğim için ben kullanamadım. Bana (evde bizimle yaşadıkları için annem ve kvalidem de korunma yöntemi olarak) kükürtlü eczane yapımı bir krem verdi. Eve geldim, keselenerek banyo yaptım, kremi sürdüm, bunu 3 gün yaptım/k ve 4. Gün banyo yaptım. Annem ve kvalidem önlem olarak kullandıkları için onların tedavi burada bitti ama ben bir sonraki hafta yeniden uyguladım. Bebeğime de metrin diye bir losyon verdi, saç diplerine bile sürdük. Bebeğe, anneye ve kvalideye bulaşmadan atlattık. Ancak bende panik yarattı uyuz olmak korkudan kaşınan her yerime krem sürdğm, gittim kükürtlü sabun aldım sürekli yıkandım sonra da kükürt alerjisi başladı cildim kuru kuru oldu döküldü hepx paranoya yapmamak lazımmış. Emzirmeye gelince ben şöyle yaptım. İlk etapta emzirmeden önce göğüs silme mendili ile memeleri sildim ve öyle emzirdim. Ama kremi ikinci hafta uygulamada memelere sürmedim. Zaten bende sadece bacaklarımda oldu döküntğ muhtemelen çok hızlı fark edip çok hızlı mğdahale ettik. Doktorun bu karışım ilacı da muhtemelen çok etken bir içerikti. İstanbul’da yaşıyor iseniz size doktorumuzu tavsiye ederim (Küçükyalı delta hospital Vildan hanım)