Bus1903 valla benim de gelir hemen uykum 😃 tam 3 saat 10 dk uyutmakla uğraştım . Gözleri kapalı ağlıyor herhalde uyuyacak diyorum daha bismillah ninniyi duyar duymaz ağlıyor. Biraz zorluyorum çığırmaya devam edince demek ki uyumayacak diyorum bu sefer uyku başına vurduğu için ağlıyor. 3 saat 10 dk tam ya . Ne zaman geçecek bu uykuya direnme yaaa sinirlerim yıprandı yemin ederim