MelekAcar benimde bebeğim doğduğundan beri meme reddi vardı, emzik biberon kabul etmedi, mama asla içmedi kaşık enjektör hiç bi şekilde mamayı kabul etmedi, ek gıdaya başladık 5. Ayda maalesef ki ek gıdayı da kabul etmedi hergün yaptığım yemekler çöp oluyor hala savaşıyoruz yemiyo maalesef şimdi 9 ay 9 günlük, 8. Aydan sonra memeye düşkün oldu meme diyince veya görünce kahkahalarla gülüyor ama süt yetmiyo tabi büyüdü artık 3.300 doğdu şimdi 7.300 kilo da almıyor, yemeyen içmeyen bebek çok zor rabbim herkesin yardımcısı olsun bende çok yoruldum sürekli kafamda bişey yemedi düşüncesi var