MelekAcar meme reddi mama reddi emzik reddi biberon reddi heepsini yaşamış biri olarak yazıyorum 😂 meme reddini bilgisizligimden aşamadım, şuan olsa aşardım. O dönemde kimse olmamalı yanında,emzirme danışmanlarından bilgi almak en doğrusu. Çevre aç bu diyor sütün yok diyor bilmem ne diyor. Mamayla büyüdü, 4-5 ay sagarak verdim ama tabi mamayla destekledim. Sonra bitti sütüm, 5. Ayda da ufak tadimlara başladık doktor önerisiyle. Şimdi 11 aylık, iştahsızlık oldu redler oldu ısrar etmemek en önemlisiymiş, teklif edin her yolu deneyin. Hepsi geçici süreç 🩷