Duygu_52AK sirke, sıvıyağ, un koy çok güzel oluyor, çıtır çıtır, harika bi börek olur. Mutlaka bunu dene. Kesinlikle, şiddetle tavsiyemdir😀 ama bu sosu iki kat araya sürüp öyle yap. Bu şekilde çok güzel olur. Elinde üçgen yufka var mesela, iki üçgen yufka arasına ve tekrar ikinci yufka üzerine bu sosu sür ve öyle yap. Anlatabilmişimdir umarım