Duygu_52AK ay 3 gündür yorum yapamıyorum klavyem donup kalıyor uygulamaya girdiğim an sizdede oldu mu acaba 😊 neyse
Ben böreği hazır yufkadan yapıyorum elle açsan daha iyi olur ama Hazirdan da hemen hemen aynı aluyor ben içine
Ispanak ,dereotu, yeşil soğan , koyuyorum pırasa da koyarım evde olunca birde kesik de koyabilirsin tercihine bağlı yıkanacak malzemelerini yıka ince ince dogra ve saydıklarımın hepsini bir leğende birleştir içine biraz da tuz tadına bakabilirsin az olunca atarsın ben öyle yaparım sonra benim fırın Tepsim büyük 7 kat yaparım küçüklere de 5 veya 6 kat ilk önce bir kabın içersine biraz su biraz yağ koy onu karıstir kenarda dursun sonra tepsinin içersine yağ koy kenarlarina filan heryerine yağla sonra tepsinin üzerine yufkakinı ser ama büyük olmasın tepsinin ebatına göre yap yufkanın kenarlarını kıvırma kes ve ya elinle böl yufkanın üzerine yağlı suyla karışımını hertarafina gelecek şekilde islat ama çok değil az da değil sonra yeşil malzemelerini de içine koy ben az az koyarım sen nasıl istersen öyle yap sonra yine anlattığım gibi yufkaların üzerine yağlı sulu karışımıni dök işte her kata aynı şekil yapacaksın 6 katın sonunda kesecegin yere yağ su filan dökme nasıl istiyorsan öyle kes.bir kabın içerisine yumurta yoğurt yağ koyup karıstir kestikten sonra hertarafina gelecek şekilde biraz biraz dök ve bir kaşik yardımıyla üzerini duzelt ben 200 yada 250 derecede pişiririm bende davul fırın var belki sizde değişiklik gösterebilir. Ay zor yazdım klavyem donup kalıyor kusura bakmayın karışık yazmış olabilir bilmediğiniz anlamadiginix yeri tekrar sorabilirsiniz bana 😊