aayysee1 dayanıyor ben 5 bazen 6 da başlıyorum güne insan her şeye dayanıyor irade meselesi bence bir de mideyi nasıl alıştırırsan öyle gidiyor sabah 8 de işte oluyorum süt izninden dolayı 1 de çıkıyorum eve gidince yapıyorum ilk kahvaltımı tabi önden yeşil çayda içiyorum Türk kahvesi de içiyorum 1,30 gibi kahvaltı yapıyorum saati geldiğini biliyor ama midem 1,30a doğru çok fazla acıkıyorum tam tahıllı ekmek yemeye çalışıyorum yavaş yavaş yemeye çalışıyorum ki kahvaltıya çökmeyeyim diye hatta ayın 20sinde arkadaşımın nişanı varmış bunu iki gün önce öğrendim pazardan kabak aldım hem kabak detoksu hemde aralıklı beslenmeyle son günlerde en azından hızlı gider dedim bakalım tabi sütün azaldığını fark edersem müdahale ediyorum dereotu severim onu bol yemeye çalışıyorum çünkü süt kaynağı 😍