Yarenmelisaa been 🖐🏼 6 ayda 73ten 56ya düştüm.hedefim 50-52. öncelikle belirteyim aktif olarak emziriyorum bebeğim sadece anne sütü alıyor ve sütümde azalma olmadı bebeğim kilo olarak önde gidiyor. sabah 8de kalkıyorum 12-1e kadar sadece su içiyorum bi şey yemiyorum. 1e doğru kahvaltımı yapıyorum ama çok sağlam bi kahvaltı.yulaf yumurta ve yoğurttan yaptığım kaşarlı tost,havuç,zeytin,ceviz,bi meyve,mevsime göre domates salatalık.sonra akşama kadar yine bi şey yemiyorum su içiyorum bol bol. akşam 8 gibi de bazen et yemeği bazen sebze yemeği yiyorum ekmek hiç tüketmiyorum. kefir içiyorum muhakkak. tatlıyla aram yok ama sevdiğim ya da canımın çektiği bi şey olursa arada yerim. paketli gıda nerdeyse hiç tüketmedim. önceden spor geçmişim vardı ama bebeğimden dolayı çok yapamıyorum arada bi yürüyüş ya da evde mat üzerinde yaparım ama nadir. şuan iç bacakta ve kalçamda çok az bi fazlalığım kaldı.göbeğim tamamen gitti.hamilelikten önceki kiloma döndüm daha da zayıflamaya çalışıyorum 😅