Feraye_ evet derlet yapıyor. 9 veya 12. Ayda yapılıyor. Normal şartlarda salgın yoksa çoğu ebe ve doktor önerisiyle 12. Ayda yapılıyordu ama bu sene salgın baş gösterdiği için 9. Aya çekildi. Biz de bayramdan sonra yaptıracağız inşallah o zamana kadar bulaşmaz 🙏🏻