Hkshkshsk normalde kızamık aşısı 1 yaşında yapılıyor ama çok göç alan bölgelerde 9. Ayda ilave doz koydular . Bazı sağlık ocakları isteğe bağlı bırakıyor. Aşı takviminde bile 1 yaşında gözüküyor bu aşı. Ama salgını önlemek amacıyla erkene çektiler ilave doz koyarak, 9. Ayda.