Ankara şehir hastanesinde normal doğum yaptım. Perinatoloji olduğu için büyük ihtimal her anımda doktor vardı doğumu da onunla yaptık. Sadece artık dikiş kısmında ayrıldı. Çok uzun ve zor geçti doğumum ama doktorumun o moral verişi olmasa asla yapamazdım gibi geliyor. O anı sayesinde atlattım dualarım her aklıma geldiğinde onunla hala. Deneyimim için her aşamasında oldukça ilgili, bilgili ve tecrübeliler. İçim hep rahattı tavsiye de ederim.