Ayseee60 canım bende devlette dogurdum ama sezeryan oldum doktorum saolsun dedi ki normal dogumu sen yaparsınn biz müdahale pek etmeyiz ki edilecekse yüzde doksan da ebe olur o bile şunu yapar sadece gider gelir açılmana bakar gidişata gçre atıyorum gelme saatini uzatır yada kısaltır baktı ki Sen çol uzun geçirdin hala gelmiyor 12 saat vs geçti sıkıntıya gircen orda bi doktor müdahale ediyor sezeryana mı alınacaksın yoksa normal mi devam edeceksin işin özü Normal dogumda dogumu sen yaparsın sezeryanda doktor yaptırır bu kadar ha özelde belki ilgi anlamında doktor biraz fazla durur yanında vs o ayrı ama devlette bu şekilde ilerler kendini korkutma eger sen normal olacagım diyorsan Bu senin vücuduna sakinligine sancına bünyene kalmış bişey Her dogum bir degil kimsenin doum hikayesini de dinleme ben nor al olacaö diye tutturdum 41 haftaya kadar bekledim saolsun dontorum seni ugraştırmak istemiyorum diyip sezeryan günü verdi hemen şuan ki fikrim İse iyi kide sezeryan olmuşum Ne agrı ne sancı ne acı çektim dikiş agrısı bile olmadı bende kimiside sezeryandan çok çeker normali kolay der kişiden kişiye degişir dogum biraz kader işi olacagına varır bence ben akışına bırakmıştım . Takipli doktorun devletteysw şuan ona sor detaylı bi konuş Aran iyiyse gelirmisiniz sizi arasak de yada tavsiyeniz nedir nasıl bi yol izlemeliyim de mesela