3 aydan sonra biberonla vermeye başladım sütü. Dr bruns kullanıyoruz , alımı yavaş içmesi baya vakit alıyor ama en azından kolaya alışmıyor,memnunum. Ve sütüm çoğalsın diye sürekli yedim içtim.artık sadece incir kompostosu yapıyorum en çok ondan fayda gördüm. Saatte bir iki saatte bir içiyorum iyi geliyor