Arkadaşım benim bebeğim de şuan 5 ay bir haftalık. Doğduğundan beridir emme konusunda çok sıkıntıdayız.Memede hep ağlıyor benim de sütüm onun ihtiyacına göre az geliyor. Ama yine de 4 aylık olana kadar sadece anne sütü verdim. Anne sütü almasını çok önemsediğin için bütün günüm onu emzirmeye çalışmakta geçiyordu desem yeridir. Silikon uçlar var, onunla deneyebilirsin. Ben uzun süre onunla besledim. Sonrasında onu bırakmak için de baya çabaladım ama.Oğuz bebek dönemsel meme reddi yaşar benimkisi tam tersine ara ara memeye dönüyor. Çok zor çabalamak,sağmak,vermek vs. Ama en az 6 ay buju başarabilirsek süper olur. Bende 4 buçuk aylıkken günde bir defa mama vermeye başladım ,hala devam ediyorum. Bazen sağıyorum,bazen silikon uç,bazen mama, ve artık tadımlara da başladım. Amacım artık karnının doyması ve anne sütünü de olabildiği kadar verebilmek.ama eskisi kadar ne vaktim ne de isteğim kaldı.. 6.ayda faydalı ek gıdalara yönelmeyi düşünüyorum..
Benim de sağımlarım en az yarım saat oluyor günde 3-4 kez sağıyorum bazen. Geceleri emiyor geceleri uyandırıp emzirmeye çalışıyorum.
İştahı yerinde ama bence sütüm kilo aldırmıyor. 5 ay 1 haftalık ve kilosu 5900 persentili düşük. Ama yeter ki sağlıklı olsun.