Merveio14 Ay eşim çok değişik bu konuda, ilk altı ay anne sütü diyor. Eylülde zaten işe başlıyacağım sağıp bırakıcaktım, sütüm devam ederse tabi.
Mamayı yeni doğduğunda verdik iki kere falan, Hipp organic var evde. Sen hangi mamayı kullanıyosun?
Şimdi mama hiç vermedim bu zamana kadar, sütümde varken elimde varmıyor ama yapcsk bişey yok.
Biberon olarak ne kullanıyorsun canım?