Kızlar iki gündür meme reddi yaşıyorum, pazar günü sağ göğüsümün sertleştiğini anladım ve sarı renkte iki üç damla gelmiş göğüs pedine. Eve gelince direk sağım yaptım, biraz üşüdüm ve halsizleştim. Ben mastitten şüphelendim, hemen parol aldım sürekli sağım yaptım. Ama kızım o memeyi zaten çok severek emmediği için, bu sefer hiç emmedi. Ama memedeki sızı ağrı azaldı. Ertesi gün gece beş saat uyumuşşuz bir uyandım diğer severek emdiği mememde sertleşmiş ve ağrıyordu. O memeyede sağım yaptım ama kızım o memeden emiyordu. Diğeri düzeldi bu sefer sol meme başladı, neyse sürekli sağım yapıyorum süt akışıda ikisinde güzel, sol memede biraz daha hızlı. Ama öğleden sonra kızım iki gündür iki memeyide almıyor. Gündüz üç saat uyuyor , saat üçden sonra sürekli huzursuz elleri hep kulaklarında, ağzına götürüyor ellerini damaklarını kaşıyor. Dayanamayıp bir kere biberonla 100ml sağdığım sütü verdim önce içmedi sonra çekti ve bitirdi. Böyle emmedikce memelerim düğümm oluyor ne yapıcağımı şaşırdım. Diş desem sanki daha erken(benim dört aylıkken dişim çıkmış)?
Ayrıca günde kaç defa kaka yapan kızım dün hiç yapmadı, bugünde birkere. Çişli bezleride dolu ddolu değil…Bu zamanlarda böyle bişry yaşayan varmı?
Normalde çok ağlayan bir bebek değil, uyku düzenide güzel gidiyor geceleri ama anlamıyorum neden birden böyle oldu…🥹🤷♀️