Mommy00 monami_ Biz yazın da kullanıyoruz d vitaminini kestim yazın güneşten alıyor diye ama balık yağı neden kesilir anlamadım
Mommy00 Mommmyyyyyyyyy Biz kullanıyoruz her gün yarın ölçek. Tadı portakallı oğlum seviyor bir şeye karıştırmıyorum ben
hepbahar123 Mommmyyyyyyyyy cnm doktora sordun mu yazın kullanıyo musun ben de bugün ocean kullanmaya başladim bir bucuk yaşında 2 .5 ml
Egemannesi Mommmyyyyyyyyy kullandım oğlum severek içti yazın sıcaklarda kullanılmıyor eczacim söylemişti bana da kullanılmaz diye şuan argivit multivitamine geçtik 19 aylık kaşıkla içmiyor şırınga ile veriyorum 3cc
Mommmyyyyyyyyy hepbahar123 sordum doktorumuza yazında kullanılır dedi ama bende ocean almıştım möllersi önerdi bize sizinde aklınız da olsun
_The_ANA_ Mommmyyyyyyyyy Kullanıyoruz. Yazın da kullanıyoruz 21 aylık oğlum. Haftada 2 kez 5 ml veriyorum
hepbahar123 Mommmyyyyyyyyy bana da mollersi tutti frutti li olani ama 500 den yukari fiyat dedi eczane🥺😥
Mommmyyyyyyyyy hepbahar123 evet fiyatları aşırı yüksek dediğiniz gibi trendyolda var ama ne kadar güvenilir bilmiyorum