yigitinnnannesii aynı olaya benzer yaşadık bizede tebligat geldi . Avukatımız var konuştuk 3 yıllık kiracıyız . Dava açar size dedi davada 2 yıl sürer en az dedi sizi şuan çıkaramaz ordan hiç kımıldamayın ev sahibi bişi yapamaz dedi bakalım dava açacakmı bekliyoruz bizde . Bide ev sahibinin başka evi varsa ihtiyaçtanda çıkaramaz size attığı msjlarıda saklayın dava ederse yüksek kira nedeni ile o suçlu