yigitinnnannesii biz de tebligat göndermiştik kiracıya… Ben oturacaktım evi boşaltmadi, aylarca ev arıyorum deyip kira odemedi, en sonunda avukat arkadaşıma verip icra takibi başlattım ve tebligat çektirdim. Uyuz oldum çünkü düğünüme 25 gün kalmıştı ve anca çıktı… Tabi bizim tadilat yetismedi vs vs… Neyyse, sonuç olarak yapabilir 🤷🏻♀️ ama belli kurallar dahilinde… Benden size ipucu, eğer tebligatı alt üst soydan biri gelip oturacak diye cektirdiyse ve üç sene içinde başka biri ile sözleşme yaparsa siz dava açabilirsiniz… Çünkü üç sene kiraya vermeme şartı var o durumda…