miray31 kızamık salgını olduğu için sonradan eklenmiş. Biz alerjiden dolayı yaptıramadık ama içim içimi yedi bir yere çıkaramadım çocuğu korkudan sonunda 1 yaşında oldu da biraz rahatladım. Mutlaka yaptırın haberde gördüm kızamıktan 5 çocuk vefat etmiş sığınmacılar aşı yaptırmadığından bulaş artmış ve salgına dönüyor aşılılar bile risk altında.