Nsjshksannesi bende bebeğim bu aylardayken çok ciddi bir meme reddi yaşamıştım. Dediğiniz gibi kilo almıyordu. O kadar üzülüyordum ki. Alarm kurar geceleri emzirirdim. Uykusunda emerdi ama yine anlamlı emmezdi. 3 ve 4. ayında yaşadım bu sıkıntıları ve bir daha meme tutmayacak diye o kadar korkuyordum ki. Eşimden gizli gizli ağlardım hep. Bir anne için evladının aç olması ciğerlerinin dışarda olması ile eşdeğer bence. Sizi çok iyi anlıyorum o yüzden. Sanırım bebeğiniz bir çeşit atak yaşıyor. Bazı bebekler erken başlıyormuş. Merak etmeyin geçecek inanın. Düzelecek ama işte biz annelerin ömründen götürüyor işte. Şimdilerde benim bebeğim nasipse 1 yaşına girecek. Büyüdükçe sorunlarda büyüyor inanın. Siz sakinliğinizi koruyun bence. Su akıyor ve yolunu bir şekil buluyor. Açlık sürecini biraz daha uzatın. Belki o zaman alır mama. Hani çok aşırı acıkınca deneyin birde bakalım nasıl tepki verecek? 2 saatte bir besliyorsanız mesela 3-4 saat ara verip besleyin mesela. Ne kaybedersiniz ki? Sevgiler…